Dorukkusumm Yesraan benimde ilk gebelik ama sona geldikçe sanırım ürküyor insan çevreyle alakalı sanırım ‘yok 20 iç dikiş yok 10 dış dikiş’ 🤦🏼
Yesraan Dorukkusumm yuhhhhh napmislar ya öyle sen onlara bakma dinleme herkesin doğumu farklıdır canimmm
Esmaky Yesraan mart ilk haftası dogum nasipse ıkıncı hamılelgm bir oglum şimdide allah nasip ederse bir kızım olucak 🙏🙏
Pengu Yesraan 4 mart görünüyor uygulamaya göre 31+3 günlük hamileyim🥰 evet artık zorlaştı yatmak ve beklemek ;) bebişimi çok merak ediyorum💕
Safiyenurrr HcrHcr benim de 13 mart gözüküyor bakalım Allahtan birşey olmazsa 30. Haftaya girdim kıyafetlerini yıkamaya başlayacağım Allahım inşallah sağ salim doğururuz normal yapmak çok istiyorum inşallah isteyen herkesin olur🌸🤲🏻
Minnakmomo Bende martin 10 u gibi olacak heralde 3.sezeryanimmm iki oglustan sonra prensess Allahin izniyle kavusmaya az kaldi
Asssh Bizde 29+3simdilik herşey yolunda normalde son günüm 17 mart ama dr 3 martta alalım dedi kararsizim sizce erkenmi 38 haftalık oluyor sezeryan olduğum için bekletmek istemedimi bilmiyorum
Hulya2626 Asssh bir şey soracağım sezaryen doğumda bebek neden erken alınıyor. Neden 40. Hafta beklenmiyor merak ettim
Dorukkusumm Yesraan valla napmışlar bende bilmiyorum 20 dikiş lafından sonra bana Bi fenalık geldi zaten 😀🤦🏼