defneveannesii_ Aaaysee Damak zevkimiz ortak genelde biziimm 😋 Ama işte uğraşmak istemiyorum pek aperitif olsun yeter bana 🤪
cahillesohbetikestim Mustafayigitvebeytugannesi zeytinyağlı pırasa yemeği olabilir bugün yapıcam bende 🤣
Mustafayigitvebeytugannesi mylittlebabym dün yaptım az pilav kaldı bende dökmek istemedim bugünden için yanına bişey yaparım diye düşündüm köfte flan yapsam mı ki acaba olur mu
Merveofs defneveannesii_ yaa çok güzel bizim ben çok severim annem çok yapardı acaba bizim buralara mı özel bilemedim bak😂 ama ben hiç yapmadığım için nasıl bilmiyorum ilk defa deneyeceğim akşam 😋
defneveannesii_ Merveofs Ben izmirliyim hiç duymadık buralarda 🙈 afiyet şeker olsun sizee bi tabak kargoyla gönder de deneyelim tadalım 🤪🙈
berceste5155 defneveannesii_ benim eşimde nöbette bu gün kendisi pırasayı hiç sevmez o yüzden akşama pırasalı börek yaptım
Asyabuse berceste5155 ay yarın yok eşim Bende yarın pırasalı börek yapayım kendime 😂😂 benimki de yani yemeğini yapınca koca bi tabak yiyo böreğini yemiyo manyak mısın niye diyorum bi cavabı da yok 😁😁
berceste5155 Asyabuse şanslısınız benim eşim yemeğini de yemiyor karnabahar ve pırasaya karşı ön yargısı var yememek için başka sebebi yok
defneveannesii_ Asyabuse Kız asıl böreği yenmez mi ya çıtır çıtır kokusu bile yeter enişte bey ağzının tadını bilememiş bak 🤣🤣
Mustafayigitvebeytugannesi defneveannesii_ yok canım eşim sevmiyor 🤦 köfte flan olur mu ki acaba. Normalde ben köfteyi pirinç pilaviyla yaparım 😊
bademli_puding defneveannesii_ valla ben şöyle yapıyorum patatesi haşlıyorum soyduktan sonra tabağa iri küpler halinde doğruyorum mısırı turşusu bezelyesi ketçap mayonez öyle olduğu gibi tabağa koyuyorum oldu bitti valla dışardakini aratmıyo
Asyabuse berceste5155 bu erkekler neden böyle yaa karnabahar brokoli pırasa ıspanak falan hep bunlara uzaydan gelmiş muamelesi yapıyolar 😂😂
Hamideersin defneveannesii_ marketten mantı alın tekseniz a101in buzluk mantısı efsane 1 paketten 2 tabaktan fazla çıkıyor sarımsaklı yoğurt sos oh mis 10 dakikada hazir
birminnosannesi_ defneveannesii_ bende aynıyım canım gece gelir muhtemelen kendileri😇 tost falan yaparım heralde kendime sucuk ekmek tarzı bişey öyle idare ederim diye düşünüyorum ☺️
defneveannesii_ birminnosannesi_ Benim eşim de 3-11 çalışıyor gece gelicek ☺️ Sabah tost yaptık söylemesi ayıp 🙈 Gerçi tost perileri her an gelebilir bana da 😁