Gorkim Rbd-0 gaviskon tavsiye ederim kana karışmadan mide ve bağırsaktan atılıyormuş doktorum önermişti 3 ay kullandım
Mavininannesii34 Firdevs_27 benimde sol kasıgım da mahf ediyo beni özellikle eğilince ve uzanırken kendimi çevirince
Emiine61 Minare bende de aynı şikayetler var 37. Haftada doğum var hamilelik şekeri olduğu için… sanırım sizinle de aynı gün 🙂 Allahım hayırlısıyla kucaklarımıza bebeklerimizi almayı nasip etsin inşAllah 🤲🏻🤲🏻
Fatmanurhasbi Emiine61 36+4 ün bende de gebelik şekeri var ilk çocuğumda dikkat etmiştim diyet falan ama bunda dikkat etmedim 1 hafta önce 3 kiloydu sizin bebiş kaç kilo
Monarosa06 Aynıyız iştahınız açıldı mi acaba nasil hissediyorsunuz hareketlerini hissediyorsunuz karansmomm
karansmomm Monarosa06 Yeni yeni hissetmeye başladım minik kıpırtı şeklinde 🥰 Bazı sabahlar aç karınla bulantım olsada çoğunlukla geçti iştahım da açılmaya başladı 😀