Fatmanurhasbi canım benim ilk bebekte bir şey olmadı 26-27 kg aldım… ikinci bebekte 9. Aya girince çıktı diyet yapıyorum doğuma kadar da yapıcam Allah nasip ederse çünkü ailem hep şeker hastası maalesef… geçen hafta 2250 idi sonra ağrılarım oldu devamlı acildeydim ordaki ölçümlerde 2500 dediler yarın da kontrolüm var takip doktorumda inşAllah biraz daha artmıştır… 37. Haftada doğum olucak inşAllah o yüzden bebeğe yönelik besleniyorum. Hem diyet hem bebeğe yönelik beslenme 🙂