Firdevs_27 Mavininannesii34 çok hafif oluyo ama sağ kasığıma ağrı var zaman zaman sizde varmı bu şekilde
Mavininannesii34 Firdevs_27 benimde sol kasıgım da mahf ediyo beni özellikle eğilince ve uzanırken kendimi çevirince
_Cey_Zey_Lev_ Bemimde son 30 günüm kaldı ama bu karnımın yan tarafları daki kaşıntıya çare var mı çok kötü durumdayım kaşımak istiyorum ama kaşırsan çatlar dediler
nurbeyaz _Cey_Zey_Lev_ benim de karın kenarımda başladı sonra yayıldı bütün karnıma kesinlikle bir cildiyeye görünmelisin krem verdi bana geçti
Snmzeda Mavininannesii34 Bir kaç hafta önce başladı. Pantolon giyerken çıkarırken vs. o ağrı var. 32. Haftadayım artık yürüyemiyorum resmen.
humeyrasmother Sevvl vajina kemiklerinde ağrı normal mi ayakta durunca 30+3 bugün ayakta durunca ağrı oluo büyüdüğü için olabilir mi ilk gebeliğim sizde 3 trimesterde olunca sormak istedim
Sevvl humeyrasmother canım normalde olabilir ufak ufak ualancı sancı da olabilir ne desem yalan kontrolün çok uzak mı görünmekte fayda var benımde ilk gebelik ayırt edemiyorum
Seydo54 humeyrasmother cok normal.benimde oyle oturmuyorum artik yatiyorum, oturunca kuyruk sokumum agriyo az is yapinca taşş gibi oluyo karnim, yol yürümek uyy anammm cok zor,.cunku bebem.kasiklarimda 30+5 benimde ikinci gebelik
Monarosa06 Aynıyız iştahınız açıldı mi acaba nasil hissediyorsunuz hareketlerini hissediyorsunuz karansmomm