Selinssmz 1 ay arayla gidiyorum ben de doğum yapmak istediğim devlet Hastanesi’ne kayıt açtırdım bı kaç sefer gittim hani muayene olduğum görünsün diye sonra gittifim yol olduğum muayeneden daha uzun vazgeçtim nasıl olsa iki sefer falan randavuya gitmişim doğumda sıkıntı olmaz diye oturduğum evin hemen yanında hastane var ilk doğuma bakmıyor ama işte testler ultrason falan için ona gidiyorum o da sade e muayene ediyor ilk hamilelik bakılmıyor diye mi nedense bı ultrasona bakio bitio ne ilaç yazıyor ne bişi kalp atışını dinletmeyi bırak çocuğun ultrasonunu bile çıkartıp vermiyor acaba buraya devam etsem mi dogumuma bı ay kalaya kadar yoksa yol uzun olsada eğitim araştırmada kayıt actiridigim yere mi gitsem