merveiyd kaç haftadır aynen böyleyim, ne yapacağımı şaşırdım artık, eşimle yatağı ayırdım, oturma odasında yatıyorum en azından uykum kaçtıkça açar dizi izlerim, oturup geriye yaslanır oturduğum yerde uyumayı bekler yavaşça kaykılır öyle uyurum diyorum, yüksek yastıkla sol yana yatmak mideyi rahatlatıyor, ama tek tarafa yatmak zorunda olmak da insanı iyice boğuyor. Şu an bile 15 dk önce tuvalete kalktım ama mesanem yine sıkıştı acıyor. Yine kalkıcam şimdi. (Saat 02:18) sabah da erken kalkmak zorunda kalıyorum, ızdırap oldu artık. Bebek doğduktan sonra uyku yok diyorlar, sanki şimdi var da, en azından bebeğim doğunca gecelerim onunla geçer.