AdaKaranfili Sblbngl bu sene tanıdık hamile yok.bi ben varım .bende daha cinsiyeti bilmiyorum.😂😂 19+0.. İnşallah önümüzdəki Çarşamba detaylida kesin ogrencez Allahın izniyle🤲🥰 gecen sene hamile kalanların çoğu erkekti bir benim kızım oldu.11 aylık.bir ay sonra doğum günü kızımın🤲😍🥰
bebek_firarda Kesinlikle kız. Dayımın kızı, amcamın torunu, ablam, arkadaşım ve ben. Hepimizinki kız 😂😂😂 instagramda üç fenomen takip ediyorum ikisinin ki de kız😂😂😂
Snowel Benimki belli değil, ne kız ne erkek:)fetal dna erkek diyor, 2 doktora gittim %100 kız diyor. 20+4 eyim detaylıya gittim dr kız dedi eğer test doğruysa bebekte cinsiyet anomalisi var dedi, dualarınız bekliyorum tekrar test verdim tekrar bakılacak
Frht-cnss Snowel inşallah yanılma olmuştur testte Rabbim yardımcınız olsun hepimiz sağlıkla alalım bebeklerimizi kucaklarımıza 🤲🏻
Dnzmom Snowel merak ettim hangi test firmasına yaptırdınız, bende geçen hafta kan werdim nipty için kafamda soru işaretleri oluştu açıkçası hata olabilir mi diye
Likayolcusu Hernasipvaktineesirdir dr iksiinide kıza benzetti hayırlsıı olsun tabi bi kzıım var bi tane de oğlum olsun isterdim 🥰 sağlık olsun
Hernasipvaktineesirdir Likayolcusu kız evlat öz evlat derler boşver çok şanslısın 2 kız sırtın yere gelmez canım 😍
Snowel Linraem cumartesi ellerine ulaşmıştı, bugün çalışmaya başlamışlardır en geç çarşamba çıkar herhalde
Linraem Snowel Fetal DNA testini bende yaptırmıştım cinsiyet için hatta kendi doktorum sonucun yanlış çıkma ıhtımalının ımkansıza yakın olduğunu soylemıstı bu laboratuvar kendisinin önerdiği bir yerdi Genoksla alakalı okuduğum yazılarda olumsuz dönüşler daha fazla gibiydi yani cinsiyetle alakalı kromozomlar için yanlış sonuç vermiş olabilirler.Kendi doktorunuz ultrasonda tekrar baktı mı