Snowel ben ilk hamileliğimde genoks a yaptırmıştım, bu sefer başka firma ya yaptırdık , kan Amerika ya gitti.inşallah bir sorun çıkmaz. Benim kinide dr kıza benzetti 12.haftada test sonucunu merakla bekliyoruz, bakalım hayırlısı.Bir tane oğlum var,kız olmasanı istiyoruz, erkek olursa da yapacak bir şey yok 😊sağlıklı olsun da başka bir şey istemiyorum 😊