Hiradefne Slm kızlar 35haftalgm kasilmalrm oluo karnimda bnmde hersy normal aslında ama ara ara kasilio rahatsız edio doktrm iğne verdi 39rahat gorrz dio ama bilmiom ilk kızım 37+5de dogmustu
Yetersukrbck_0618 Nurellaaa_ 36+4 gece uykuları felan kalmadi sık tuvalete gitmekten bacaklarım çok ağrıyor en çok geceleri sürekli uyuyasim var bian önce sağlıkla doğsa diye bekliyoruz. Rabbim herkese sağlıklı, hayırlı doğumlar nasip etsin 🤲❤️
Kevserkalender92 Ezginehirr homm life aynı safa özlü cilt bakım kremi yazıyor banada görümcem verdi bi kere sürdüm tamamen geçti
Busraa81 Nurellaaa_ 36+2 deyim uykusuzluk çekerken diş agrısı eklendi yetmezmiş gibi bide grip oldum hiç cekilmiyor Rabbim hepimize dayanma gücü versin 🥰
Puding Nurellaaa_ çam sakura da şehir hastanesi canısı ben özel esencana gidiyordum aylardır şimdi şansıma randevu düştü Allah’a çok şükür oraya aldım randevu Salı gününe inşallah orası bakar bana da hayırlısıyla yaparım sağ Salim doğumu bebeşimi alırım kucağıma 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Ydz Puding bende özele gidiyodum çam sakuraya gitmek istiyorum bende duydum iyi oldugunu ama bi türlü randevu düşmüyor 😒
Puding Ydz ben mecburi oraya gidiyorum canım randevu bulamadım bende şansa tekrar bi bakayım dedim bi kişi İptal etmiş onun yerine ben aldım
cerenimmo Nurellaaa_ 34+3 sancılarım başladı uyutmuyorlar uykunun ne demek olduğunu unuttum resmen diyebilirim Allah hayırlısını versin tek avazda kurtulalım inşallah 🤲🏻
egesmommm Ezginehirr 36+5 im benim de tüm vücudum deli gibi kaşınıyor. Kan değerlerim iyi çıktı. Doktor alerjik olabilir dedi allerset alerji ilacı yazdı ancak çok etkisi olmadı 3 gündür kullanıyorum. Kaşınmaktan vücudumu yara yaptım resmen.
Ezginehirr egesmommm 36 haftalığım bende ilaç etki etmiyor doktorun tek dediği çözümü doğum doğumdan hemen sonra geçiyormuş
Bebek-2023 Nurellaaa_ bunu doktorunla görüştünmü benim bi yakınımda sürekli kaşınıyordu bünyesi artık bebeği kabul edemiyormuş o nedenle oluyormuş onun kaşıntısı 34 haftalıkken doğum yapmak zorunda kaldı
Ezginehirr Bebek-2023 evet bende şu an 36 haftalığım doktorun dediği doğumla geçecek 37 olunca bende doğuma alınacağım Allah ın izniyle
NilAda16 Nurellaaa_ 37+3 haftalığım. Nefes nefeseyim. Bel ağrısından çoğu zaman yürüyemiyorum. Gece uyuyamıyorum hem ağrılardan hem wc ye sürekli kalkmaktan. İyice zorlanmaya başladım hep ağlamaklıyım aciz gibi hissediyorum kendimi🥹🥹
egesmommm Ezginehirr bugün ilacın 4. günü ama zaten bana mısın demedi hiç 🥺 umarım hafta gelsin kucağıma sağlıkla