Ezginehirr ilk kızıma hamileliğimdede bende sizin gibiydim tüm vücudum kaşınıyordu özellikle geceleri çok fenaydım gebelik kolestazından şüphe etti Dr tüm testlerim temiz çıkmıştı sürekli test yapıyorlardı hepsi temizdi ama kaşıntılar ilaclara rağmen rahatlatmadı beni ama yine de kullandım dr seni riske atamam testler negatif çıksada sen kolestazsın dedi 37+3 deyime kızımı sezeyanla almışlardı . Bileğiniz olsun diye yazmak istedim sadece .