Puding Nurellaaa_ istanbuldayım Başakşehir çam sakura tek sana bakar diyorlar mesuliyet almıyorlar bilseydim gitmezdim bu güne kadar özele 😑 para için son ana kadar bi şey demedilerse hakkımı helal etmiyorum🤚🏻
Ezginehirr Nurellaaa_ neredeyse tüm vücudumda canım özellikle el ve ayaklarımda gebelik kolestazı değil ama testlerim temiz çıktı bu çok kötü bir şey
AngeL- Nurellaaa_ 36 haftalık olduk bugün mide yanmaları başladı. Sık tuvalete gitmeler de yanında ekstra 😅 uygulamaya göre son 28 ama ben bu gidişimde doktorumun gün vereceğini düşünüyorum 🫶🏻🥹
1avukatanne 35+2 gerginlik, mide yanması, nefes darlığı, sırt bel ağrısı 🥴 bir yandan heyecan sabırsızlık hemen doğsun bir yandan daha doğmasın karnımdaki his çok güzel isteği 😅❤️
esma-21 Nurellaaa_ bizde 35+6 olduk bugün valla 35. Hafta 2 hafta gibi geldi geçmiyor zaman cidden 🥹🥹
Prenses_im47 Nurellaaa_ sadece tevekkül ediyorum diyelim çünkü annelik çok kutsal bi şey elbet zorlukları olucak😊
Nurellaaa_ Puding şehir hastanelerini çok övüyorlar. Ben de özele gidiyordum bıraktım şehirde devam ediyorum fikir almak adına bir gitmek ister misin belki işine yarar
Puding Nurellaaa_ dua edersen çok sevinirim iki tane de bebeğimi kaybettim bu bebeğim sağ salim acılarımı unuttur bana inşallah 🤲🏻 ❤️
asilannesii Nurellaaa_ 36+2 deyim ve 2 gündür vajinama acayip baskı yapıyor bebeğim. Yani sanki oraya dayanıyor ve içimde hissediyorum. Adım atamaz hale geliyorum. Geceleri ise bacaklarım uyusuyor kramplar giriyor. Ama az kaldı sabrediyorum. Hem hareketleri canımı yakıyor hemde mutlu oluyorum saglıklı oldugu için🥰
Emirimam 37+1 olduk bizde oğluşumla yeni yıla nişanım gelmiş şekilde girdim bakalım süreç nasıl işleyecek, şuan sadece hafif sancılar giriyor o kadar
Puding Nurellaaa_ çam sakura da şehir hastanesi canısı ben özel esencana gidiyordum aylardır şimdi şansıma randevu düştü Allah’a çok şükür oraya aldım randevu Salı gününe inşallah orası bakar bana da hayırlısıyla yaparım sağ Salim doğumu bebeşimi alırım kucağıma 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
egesmommm Ezginehirr 36+5 im benim de tüm vücudum deli gibi kaşınıyor. Kan değerlerim iyi çıktı. Doktor alerjik olabilir dedi allerset alerji ilacı yazdı ancak çok etkisi olmadı 3 gündür kullanıyorum. Kaşınmaktan vücudumu yara yaptım resmen.
AhseninAnnesii Tugbapak82- evet ya, bi de calisan biriyim. Persembe izne ayriliyorum. Yani iznimi doya doya çocuğumla gecirmek istiyorum 😍