Mkds bu hamilelik ne zormuş yaa 😅😅 sizin baya yüksek demek hemen geçer inşallah allahım güzel keyifli hamilelik geçirmeyi nasip etsin ya , ben 13 haftalığım ama en baştan beri bulantı bilmem ne iliklerimekadar yaşıyorum tüm belirtileri 😂 bebiş iyi olsun da diyorum cekicex napalımmmm