Plnpars bende geçen hafta idrar verdim siz söyleyince baktım benimde yüksek doktora da attım böbrek taşı ile ilgili bir şey demedi idrar yolu enfeksiyonu dedi sadece ona da ilaç verdi ama hiç işe yaramıyor hoş böbrek taşı olsa da doğumu bekliyorlar bir şey yapmıyorlar ama siz söyleyince bir şüphe de kaldım kontrole gidince tekrar sraym