Ayssuunn Bende de enfeksiyon çıktı +3 pozitif yazıyordu çok yüksek dedi.. zaten bıktım akıntıdan yeşil ve parçalı geliyor arada da kaşıntı yapior… Fitil ve antibiyotik verdi doktor
Mkds kbralya01 tahlil verdim idrar yolu enfeksiyonu dedi doktor inşallah sıkıntısız geçer herkesin sağlıkla doğar bebekler 🤲
Plnpars Mkds ben böbrek taşı ameliyatı oldum gebelikte malesef 1 cm di düşme şansı yoktu taşların ve sancı da felaketti
Mkds Plnpars çok geçmiş olsun genelde doğumdan sonra bekleniyor ama sizinki acilmiş demek Rabbim şifa versin
[silindi] tlnkdr bende sadece sık öıkmaz vardı başka bir şey yoktu bugunki sonuçlarımda düşmüş bi sıkıntı yok çok şükür 🥰🙏🏻