busraaozann ben hiç kaçamak yapamıyorum korkudan, hatta eğer ona kaçamak denirse dün akşam 8 gibi eşime getirdiğim kuruyemisten 5 tane falan fındık fıstık bişey attım ağzıma sonra ona bile pişman oldum. Değil ki tatlı kaçamağı yapmak, o ancak rüyama giriyor. İnsanlar çok acayip gerçekten, kimse kimseyi anlamıyor. Hatta kendi yakınların bile. Ciddi duygusalim bugün ama ilk kez böyle şeyler hissettim sanırım geçici bir ruh hali. Yani lütfen geçici olsun. O şeker yüklemesine karşı olanlari zaten anlamış değilim, neye göre karşısın kime göre karşısın veya karşında yaptırmış bi insan varken onu suçlamak korkutmak niye. Zaten yeteri kadar evhamimiz var. Ay valla bana gelenler gelmiş bugün iyice dırdırcı hatunlara döndüm. 🙈
çok teşekkür ederim önerilerinizi kaydettim, doktor kontrolünde uygulamaya geçeceğim inşallah işe yarar. Özellikle açlık şekerim düşerse çok çok memnun olurum. 🍀