pamuk_anne Âminn,inşallah.
Sağlıkla,hayırla kavuşuruz yavrularımıza🐣
şu anda için rahat değil ondan evham yapıyorsun.
Için rahat edene kadar,doğru doktoru bulana kadar geçmeyecektir;ama stres yapmamaya çalış.Stres de şekeri tetikliyor.
Başka bir özelde iyi bir dahiliye doktoru da araştırın isterseniz.Devlete de gidersiniz.
Benim çevremdekiler de aynı malesef🤦🏼♀️ şeker ve tansiyon için yediklerime çok dikkat ediyorum,sürekli bir baskı bu kadar abartma,sakınma diyorlar.
Bazen oturup ağlıyorum kimse beni anlamıyor diye.
Siz söylenenlere takılmayın inşallah iyi bir doktor bulursunuz,doktora gidene kadar diyetinize dikkat ederseniz bir şey olmaz Allah'ın izni ile.
Bol bol duâ edin.