Parleur güzel mesajınıza teşekkür ederim 🍀 ne güzel yazmışsınız aslında evet şekerin yüksek olması kadar fazla düşmesi de zararlı. İnsülin belki çare olmayacak dediğiniz gibi ayarlaması dengelemesi zor olacak, yani daha doğrusu iyi bir doktorun kontrolü altında olmak istiyorum. İnsülinse insülin değilse değil ama takibimi yapan kişi tokluk 200e çıkarsa hemen gel diyen biri olmamalı. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım, size de Allah şifa versin. Ayrıca evet bol bol dua, çok teşekkür ederim 💜