Melekannesi80 Dorukkusumm çok yüksek rakamlar gerçekten yaa hastaneler hep kendine göre zam yapıyorlar
Mutluanne3 Melekannesi80 sezeryan fiyatı mı acaba bu. Bende Osmaniye Özel İbn-i Sina hastanesine gidiyorum luanlık normal görünüyor
Gamzeylmaz28 Melekannesi80 bende 3 ay önce sordum ,5750 idi şimdi 10,11 arası olcak dediler , valla acıyı çeken biz doğuran biz ama , bu zamlar niye bilmiyorum , ben fiyatı duyunca mecbur devlete başladım , yani gücüm yetmez o kadar a Allah yardımcımız olsun
Melekannesi80 Gamzeylmaz28 benimde yetmez de sezeryan olduğu için korkuyorum sadece ya tak uyusmazsa ya düzgün dikme olmassa bı hata olursa
Gamzeylmaz28 Melekannesi80 tabi o konuda haklısın sezeryan iyi doktor istiyor ama , bazı devletler de güzel yapıyormuş tabi bayağı araştırma yapman lazım 😇
Belinay_AliEge Melekannesi80 canım bende Osmaniyeliyim . Mecbur devlet hastanesinde yapacağım 🥺 ilk bebeğimi park Hastanesi’nde doğum yapmıştım 🥺
Melekannesi80 Belinay_AliEge bende üçüncü doğum ilk doğumu Park hastnesinde yaptım ikinci ibni Sina bundada gene aynj doktora gidiyorum ama doğum ücretini ogrenince kafam çok karıştı
Kbra3352 Melekannesi80 valla bn devlette doum yapacağım sezeryan ikinci doğumum olck inşallah yani 15 bin 20 bin veremm çocuğumun geleceği için harcarım
Melekannesi80 Kbra3352 yaa bende o parayı vermek istemiyorum cebimde kalsa ilerisi için rahat ederim ama bakalım hayırlısı