Melekannesi80 Kbra3352 yaa bende o parayı vermek istemiyorum cebimde kalsa ilerisi için rahat ederim ama bakalım hayırlısı
Kbra3352 Melekannesi80 ben kendim anestezi teknikerligi bitirdim ama atanamadım devlet ve özel tek farkı özelde doktorla muayene süren daha fazlA ama.isleyisler aynı bn öle gördüm.hamileyim.gittigim doktor da devlet de ve özel gibi ilgileniyor ama her yerdealesef böyle değil galiba
Gamzeylmaz28 Melekannesi80 tabi o konuda haklısın sezeryan iyi doktor istiyor ama , bazı devletler de güzel yapıyormuş tabi bayağı araştırma yapman lazım 😇
Melekannesi80 Gamzeylmaz28 yanj devlette de iyi doktorlar vardır elbet ama herzmaan öyle olmuyor osmaniyedeki devlet hastanesi doktorlar hiç iyi değil duyduğum kadarıyla bı arkadaşım gidiyor 15 haftalik olduğu halde cinsiyeti dememis belllu olmaz daha demis ultrason kagidi vermemis suan için osmaniyeye eğitim ve araştırma hastanesi açılıyor 7 ocakta bı kere bı giderim genede muayeneye memnun kalirmiyim bilmiyorm dedidgim gibi sezeryan olduğu için korkuyorum sadece çünkü bildiginz ameliyat oluyor hiç bı hatayi kabul edemeyiz hepimiz canımızı emanet ediyoruz sonucta
Leylazerr Melekannesi80 benim 6 binden 13 bine çııktı ve daha ocak zammı var o yüzden devlete gidiyorum
Belinay_AliEge Osmaniye’de özel hastaneler fiyatlar şuan böyle sevgi Hastanesi telefonda fiyat bilgisi vermedi alamadım o yüzden tabi şuan böyle Ocak sonrası ne olur bilmiyorum 🥺
Melekannesi80 Belinay_AliEge yani park daha uygun ibni sinaya göre tabiki ilk dogumu orda yapmıştım sedat bey di doktorum da ibni sinada Mustafa bey doktorum mustafa beye daha çok güveniyorum gerçekten çok çok iyi bir doktor
Belinay_AliEge Dilan246 memleketimiz Osmaniye eşim asker şuan Batman’da görev yapıyoruz. İlcedeyiz Sason 🙏🏻
Belinay_AliEge Dilan246 bu fiyatlar Osmaniye deki özel hastaneler. Ben doğum için memlekete geleceğim önden bu fiyat araştırması yapayım dedim . 🥺
Fatmarana Belinay_AliEge bende osmaniyeliyim cinsiyet tahmin göndersindwn gördüm adınızı anlıyorsanız banada bakarmısınız
Puding Fundasahin29 bende esencana gidiyorum 36 haftalık hamileyim ne kadar doğum fiyatı ne zaman sordunuz acaba
Gaye_zeliha Puding bende Esenyurttayim ve mediplusa gidiyorum bahar hanıma hem ilgili hem fiyat olarak en uygunu oydu muayene ücreti 180 TL normal doğum 2.500 sezeryan 3500
Puding Gaye_zeliha benim hipertansiyon kalp rahatsızlığı olduğu için göğüs hastalıkları uzmanı ve kardiyoloji olan bi hastanede olmam lazımdı canım o yüzden aylardır hep esencana gittim bende esenyurttayım bakalım ne kadar doğum ücreti 🤷🏻♀️
Melekannesi80 -MucizeMelegiim- aslında paket olarak uygunmu pahali mi bilemiyorum ama mesela benim toplam tahlillerle muayne ücreti ek doğum hesaplama yapıyorum 10.000 yapıyor böyle daha uyguna geliyor gibi
Gamzeylmaz28 Melekannesi80 doğru haklısınız bende gelin geldiğim yerdeki hastane yi hiç beğenmiyorum ilgisiz , insan gibi davranıyorlar , bilmiyorum napcam , rabbim yardımcın olsun inşallah güzel bir doktor bulursun
Fundasahin29 Puding Bu ayın sonunda sormuştum ama Ocak ayında zam gelicek demişti normal 4.500 sezaryen 5.500