minikmucizemmmmmm ArvenMom teşekkürler şimdiden bakıyorum ay sonu gelcem tayfur çift demi ona randevu var ama 19 ocağa. Ben 26sında falan gelcem nasipse. Zeliha atak ve memik karaküçükte iyi diyorlar onlar hakkında duydunuz mu bir şey
Tgc16 Fatmanursanliii Yaa bende yarın ilk defa gidicem. Bizde 5 haftalıgiz. Osmangazi’deym bende. 🤗🤗 Memnun musunuz Aral beyden.
Kirmizibalik1 Fatmanursanliii nasil yani bende surekli baska doktorlara gidiyorum guvenene kadar mecbur pimpirikliyiz belki 🤒