ogrencianne35 Ebrar98 kimse yazmamış ben yazayım size. 2021 de hayat hastanesinde doğum yaptım embiya yılmaz di doktorumuz
ArvenMom Ebrar98 merhaba 18+4 mayıs sonu yada ortası sezeryan olucak. şehir hastanesine gidiyordum detaylıdan sonra özele devam edicem 💖
2baybannesi Ebrar98 bursa Kestel de yaşıyorum ikinci gebeliğim 🤩 28+1 olduk 💙 yıldırım Doruk hastanesine gidiyorum. İlki sezeryandi buda sezeryan alır kızım henüz bu ay üç yaşına girecek doğum da Mart 👨👩👧👦❤️
minikmucizemmmmmm ArvenMom şehir hastanesinde hangi doktora gidiyorsunuz bende 15+4 haftalığım farklı şehirdeyim ama bursalıyım ailem bursada doğumu orda düşünüyorum. Bu ay sonu gelcem bursaya hangi doktordan randevu alsam bilmiyorum
Htckbra0716 Ah Bursa yı okuyunca bile yüz ifadem değişiyor canım memleketim ❤️ Bursa dan Alanya ya evlendim 17 haftalık hamileyim . Bursa da olsam kesinlikle Medicabil Hastanesi Songül Yapıcı hanıma giderdim çok iyi bi doktor 🥰
Fatmanursanliii Htckbra0716 merhaba canım bende bu yorumlara inanarak Songül hanıma gittim benim riskli bı gebeligim vsr bu ikinci gebeligim başka doktora da gittiğimi gorunce gidin kendi doktorunuz baksın dedi resmen kavga ettik kendisiyle ben kimseye tavsiye etmiyorum kendisini dava açmayı düşünüyorum hatta
ArvenMom minikmucizemmmmmm tayfur bey iyidir yada seda hanım ama zor bulabilirsin genelde çok dolu oluyolar gece 12 den sonra bakmanı tavsiye ederim
Tgc16 Fatmanursanliii Yaa bende yarın ilk defa gidicem. Bizde 5 haftalıgiz. Osmangazi’deym bende. 🤗🤗 Memnun musunuz Aral beyden.
Htckbra0716 Fatmanursanliii yaa gerçekten mi ilk defa kötü bi yorum duydum. Sizin açınızdan kötü olmuş 😐
Kirmizibalik1 Fatmanursanliii nasil yani bende surekli baska doktorlara gidiyorum guvenene kadar mecbur pimpirikliyiz belki 🤒
minikmucizemmmmmm ArvenMom teşekkürler şimdiden bakıyorum ay sonu gelcem tayfur çift demi ona randevu var ama 19 ocağa. Ben 26sında falan gelcem nasipse. Zeliha atak ve memik karaküçükte iyi diyorlar onlar hakkında duydunuz mu bir şey