Blbbk Emre Uysal doktorumuz gerçekten harika bir doktor Ama doğum hakkında konuşmadık Acıbadem ve Pembemavinin doğum ücretleri halkında bilgisi olan var mıdır
Meuy Ebrar98 selaam, 21+3 olduk miniğimle doğum mayıs ortasi inşallah hayat hastanesi Özlem balliya gidiyorum 🥰