Selocan oyle olacak ama kısmetı varmıs ısteyerek olmadı ama kıyamazdım 😀belkı kozım olmamıs olsaydı evlat sevgısını bılmeseydım bırı soyleseydı ben yapamam aldırırdım derdım ama kızım dogduktan bır ay sonra bıle hamıle kalsaydım kıyamazdım cunku zorluklara ragmen cok guzel bı duygu hıcbıseye degısmem😀