HalisEbruoban Selocan tahmını kozdı ama hep kapattı en son detaylıda bır kere gosterdı doguma kadarda gostermedı bıdaha kozom sımdı ıkıncıye 11 haftalok hamıleyım o gosterdı😀
elifelifelif Selocan Banada 14. Haftada kiz denildi. 16da erkek 18de dün tekrar kiz denildi 😃 ayrıntılı ultrasonu beklemeli bence ne olursa olsun garanti olsun.
elifelifelif Nrslcyy evet 14de kesin kiz dedi. 16da ozeldeki doktor %100 erkek dedi. 18de baska bi doktor %90 kız dedi. 3ude farkli doktorlar 3ude kesin dedi 😌
Ceylanim Selocan bende hic denememistim 🤣🤣 dr ye gel bakalim dedi bacaklarini kapatmis acmiodu anam bi yedim ultrasonda takip edemiorum bu bebek tam cilgin dedi 😂😂😂😂 ve bu cilgin bir pipili dedi 😂😂😂 2.kez oglusum olacak ınslalahhh 💘💙💙
HalisEbruoban Selocan canım ben cıkılatada yedım vısne suyuda ıctım bu defada cok hareketlı dıye ogrenemedım cıkolata yıyeceksende cok yeme😀
HalisEbruoban Selocan zarfa koydurduk cıma gunu dogum gunum cınsıyet partısı yapacagım hem dogum gunum kozımdada 8 aylık o balonu patlatacak anı kalsın dıye😀
Selocan HalisEbruoban aa ne guz3l merakla bekliyorum. Ilk kızınız 8 aylık mi nasıl bakacaksınız allah yardım etsin. Çok zorlamışsınız 😯
Nazandeniz Selocan şuan bende senin gibiyim. 15 hafta gebeyim doktora gittim erkek dedi ama emin değil. Herkesin 12 hafta da belli oluyor benim ki hala belli değil. Gerçi sağlıkla gelsin hiç birşey sorun değil ama insan merak ediyor
Selocan Nazandeniz aynen öyle gerçekten. Bakalim bir ay sonra yin3 gidicem. Bide ben dün hem özelde prof doktora gittim göremedi. Devlete de gittim göremedi. Iki doktor denedim yani 🤣🤣
Cismmpoyraz48 Selocan hayırlısı görücez dogurunca 🤗sanmıyorum artik degisecegini detaylida yanılacak değil heralde ordada kız denildi çünkü kız da olsa canımdan can erkekde olsa canmdan can cinsiyet sorun değil 😊
Umutlu2272 Selocan 15.haftada büyük ihtimal kız dedi. Bacak arasına baktı hiçbişey yoktu. Ama sen yine gel emin olalım tam olarak dedi. Devlete gittim sordum ordada kız dediler ama hala değişir korkusuyla bişey alamıyorum 🙄
Selocan Umutlu2272 bende sizin gibi oldu inanın dün ozeldeki doktorum bisi göremedim dedi kiz olabilir ama emin olmak için detaylı dedi. Sonra devlete gittim oda baktı göremedi bi dakine bakariz yine dedi.😂
elifelifelif Turan valla degismez diyemem canım ya. Ama güvenme derim :) biraz daha zaman gecsin bence