Selam kızlar 39 +5 oluyorum yarın en son pazartesi gittim doktora ama sancim cikmadi dün geceden beri regl olacakmış gibi bir his oluyi karnımda sabah biraz şiddetlendi iki üç saat sonra geçti simdi de belim agriyo uzanamiyorum oturamıyorum en son belim bu şekilde 32 33 haftalıkken böyle ağrımıştı geçti şimdi bir saat önce bel ağrım başladı sizce neyin habercisi bu yaşadıklarım