ayseak_0342 kendi sancimla yatisim yapıldı ama suni verdiler bana sonra dogum ilerlemedi gibi bir şey oldu sunide hiç korkulacak bir şey değil bu arada normal sancıyla aynı belirtim olmadı nisanım dogum anında geldi suyumu doğumda patlattılar hiçbir şey yokken sancım başladı sabahtan az az hissettim dogurcam ben dedim kontrolüm vardı gulustuk ebelerle ben bugün gelir doğururum diye sanci falan da çok duzensizdi o sabah akşamına arttı takip ettim 11 de hastaneye gittim dogum başlamış ama çok basi dedi yolladı eve sabah 6 da gittim daha 1 cm bile acilma yoktu yatis verildi suni verildi sanci çıkıyordu zaten haftam ileriydi kendi sancima ek suniyle öğlen 12.45te doğurdum oğlumu şimdi 17 aylık oldu bile martta da kızımı dogurcam inşallah