prmgmze112 Kızlar merhaba 40+5 haftalık gebeyim . Benim haftamda olup hala doğuramayan gebe arkadaşlarım var mı 🥹
DevriminAnnesi prmgmze112 yarın 40+5 olacağım hastaneye yatışım var sabah suniyle doğum başlanacak.. Allah yardımcımız olsun 🥰🤲🏻
prmgmze112 @DevriminAnnesi ilk gebelik mi ? Bir de hiç sancınız yok mu benim gibi yani onu merak ediyorum
DevriminAnnesi prmgmze112 ilk gebelik, yalancı sancılarım var açılmam vs yok.. ama suan sancı giriyor süre tutuyorum gerçek sancıya benziyor yani umarım öyledir sabah ola hayrola 🤭🤲🏻
prmgmze112 @DevriminAnnesi haftam sizinle aynı olduğu için şuan çok rahat hissediyorum. Peki doktorunuz bir kaç gün daha kendi sancınızı beklemeyi istemedi mi yoksa siz mi suni istediniz
DevriminAnnesi prmgmze112 pazar günü 41 olacağız, suyu vs iyi ama kilosu 3700 minyon tipliyim yeri artık daraldı canım acıyor hareket ettikçe ben de fazla beklemek istemiyorum açıkcası 🤭
prmgmze112 @DevriminAnnesi suni sancı beni korkutuyor açıkçası doktorum bana da cumartesi suni verelim dedi ama ben kendi sancımı biraz daha beklemek istedim
DevriminAnnesi prmgmze112 beni de korkutuyor ama artık yalancı sancılardan yoruldum.. hakkımızda hayırlısı olsun en doğru kararı sen verirsin 🥰🤲🏻
Ebrar18 Bizde 40 haftalığız . Bu ikinci gebelik . İstersen suni ile başlatalım dedi ama ben istemedim . Haftaya kadar bekleyebilirsin o zaman dedi . Rabbim tez zamanda hayırlı ve kolay doğum nasip etsin bizlere
prmgmze112 @Ebrar18 amin inşallah ben de suniden biraz tırsıyprum açıkçası hep kendi sancımı bekledim ha zaten arada normal doğumdan da korkuyorum 😦
ayseak_0342 prmgmze112 evet sancı mi bekliyorum doktorum yarın gitsem yatış verir büyük ihtimal 41 oldum diye ama ben iki üç gün daha bekleyim diyorum
1prensannesi2312 prmgmze112 40+6 da öğlen suni sancı verildi gece 4 de doğum yaptım yani 41 haftalık oluyor sıfır sancı sıfır açılma ile normal doğum oldu elhamdulillah şu an da 1 haftalığız :)
ayseak_0342 1prensannesi2312 nasıl peki dogum nasıl oldu sancı cokmu kötü adet sanvisindan çok fazla diyorlar