AhseninAnnesii cansualisa kanala girdikten ne kadar sure sonra dogum olur acaba. Annem memlekette doguma ortalama 1 2 gun kala gelecek, dogum sonrasinda daha fazla kalabilmesi için 😊😊
Omerva SerapBagci ilk doğumum normaldi ikincide öyle olucak zannettim ama olmadı dizinde hakkınız da hayırlısı olsun inşallah
SerapBagci Omerva hep dedim normal doğum için sancı çekip çekip doğmayıp sezeryana alınırım diye korkuyorum diye aklıma gelen başıma geliyor yavaştan
Amine95 HulyaOnur teşekkür ederim. Ben de insanların bana sürekli göbeğin inmemiş demesine gerilmeye başlamıştım da. Umarım bebiş kanala inmiştir o zaman 🥲
TansuTalay Amine95 bndede durum aynı 36. Haftadayız hala diyolar aşağı düsmemis bnce kisiden kiisiye değişiyo olabilir veya son anda da düscek olabilir
Amine95 TansuTalay insallah. Sizin erken başlamışlar göbek düşmedi mi demeye :( Allah kolaylıklar versin
SerapBagci TansuTalay bence bize erkenden böyle diyenler yüzünden neden gelmiyor bu çocuk stresine giriyoruz çünkü banada karnın iniyor demeye başladılar 36da şuan 39dayiz ama karnım hiçte inik değil
Gamzee23 AhseninAnnesii riskli bir durum olmadığı süre boyunca değişmediğini biliyorum zaten kanala girince çok kısa bir süre içerisinde dünyaya geliyor bebişler
SerapBagci A_syma squat ve yan şekilde merdiven inip çıkmak yürümek ise yarıyor diyorlar ama bende henüz etkisi olmadı 😂😂 sanırım zamanı gelmeden ne yaparsak yapalım yolu bulamiyor
Fhaktas A_syma valla merdiven çıkmak bende baya işe yaradı, birde bebek kanala girdikten sonra hurmaya başladım günde 7 adet, inşallah işe yarar, şu ana kadar herşey normal gidiyor. Birde sade soda tavsiye ederim ödemi engelliyor
A_syma SerapBagci Bebegim 3 hafta geri , kilosuda zayif erken dogum durumum var. Kanalda olsa normal denenecektide kanalda degil diye sezeryan aslinda oyuzden sordumda :) Riskli olur diyede korkuyorum 😊
SerapBagci Aystsn Hersey aynı kanalı bulmasını bekliyorum 😁 dün kontrole gittim 3500 kg olmuşuz 40+6ya kadar beklemeye devam dedi dr bey bizde tetikte bekliyoruz 😂 sizde durumlar ne?
Aystsn SerapBagci bende bu gün gittim şükür başını güzelce yerleştirmiş benimkide bi türlü yolunu bulmuyordu bu gün süpriz yaptı bana 😂 rahım incelip yumuşamış 2 cm de açılma varmış bakalım ne zmn gelicek yaptıklarım yeni yeni etkisini gösteriyor
A_syma SerapBagci Pazartesi kontrole gidecegim. 36+5 oluyorum Tam olarak surec bellisiz. Ciger gelistirici ve sezeryan planimiz ama hemenmi bilemedim :) Kanalda olsaydi suni denerdik dedi doktorum. Ama suni ise yaramaz suan dedi. Amin insallah cumlemiz saglikla kavusalim🌸
SerapBagci Aystsn nst de sancı falan çıktı mı? Ben altta baskı hissediyorum ama ne kanalda ne de sanci var