SerapBagci Aystsn nst de sancı falan çıktı mı? Ben altta baskı hissediyorum ama ne kanalda ne de sanci var
Aystsn SerapBagci ay yok ya sancıya dair bişey sadece bir kere 80 gören cizgi vardı hep 20 lerde sancı çıkmıyor
Fhaktas A_syma valla merdiven çıkmak bende baya işe yaradı, birde bebek kanala girdikten sonra hurmaya başladım günde 7 adet, inşallah işe yarar, şu ana kadar herşey normal gidiyor. Birde sade soda tavsiye ederim ödemi engelliyor
A_syma Fhaktas Benim hersey normal degil aslinda canim. Oyuzden egzersiz yapmaktanda cekiniyorum 🙄😂 sezeryandanda cekiniyorum ( ilk dogumum normal diye )
HulyaOnur Kesinlikle incia kullanmanızı tavsiye ederim benim 9. Ayım ve hiç çaylağım yok basrnlerim hariç oralara sürmeyi unuttum 🫣Bebeğim için pişik kreminide incia aldım umarım oda bebeğime iyi gelir Buz-krgz