Sedoa_ SerapBagci 32. Haftadan sonra başağı duruyordu kızım ama 38+5 te kanala girmediği için normak doğumdan sezeryana döndük
HulyaOnur SerapBagci Benimde 32. Haftadan beri baş aşağıydı doktora daha dün gittim kanala girdiğini söyledi bende ikisinin arasında fark var mı diye merak ediyordum açıkcası öğrendiğim iyi oldu 😊
SerapBagci Sedoa_ bizim doktor da anca bekle diyor ya 39+1 olduk 40+6ya kadar vakti var diyor dogurtmuyor beni😂😂
SerapBagci Biz 39+1deyiz 32. Haftadan beri baş aşağı duruyor bebem kanala girmedi. Alt komşum 37 haftalık bugün randevumuz vardi onun bebe kanala girmiş benimki hala yolu arıyor 😂😂 hangimiz önce dogururuz acaba 🤔😂👼🏻
Gamzee23 SerapBagci kanala girmiş olması bebek geliyor hazırlan sancılara demek oluyor 🤭 Allah hepimizin yardımcısı olsun benim daha çok erken ama korkular var ☺️
SerapBagci Gamzee23 Benim kızım kanalın yolunu bulamıyor zaten ben ümidi kestim 😂😂😂😂 hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah
Gamzee23 SerapBagci ışık felan tut canım göremiyordur belki ay vallahi korkuyorum ama böyle şeyler duyunca da gülme tutuyor nasıl gelmez bu bebekler diye 🤭🤭
SerapBagci Gamzee23 Ay bi bilsem yaaa valla haftası benden önce olanlar çatır çatır doğuruyor bizde hanım efendi kanalın yolunu bulsun diye bekliyoz👼🏻😂😂
Amine95 HulyaOnur teşekkür ederim. Ben de insanların bana sürekli göbeğin inmemiş demesine gerilmeye başlamıştım da. Umarım bebiş kanala inmiştir o zaman 🥲
Omerva SerapBagci ilk doğumum normaldi ikincide öyle olucak zannettim ama olmadı dizinde hakkınız da hayırlısı olsun inşallah