Yesimalmila Neseyakut aynen bende toparlandiktan sonra cocugu uyutup evin icinde tepinmeyi planlıyorum 😆
MerveKoz Khmu hamile kaldığımda 55 tim şuan beşinci ayımdayım ve 54 kiloyum 😇 önemli olan sağlıklı beslenmek gerçekten bebeğe ne yarıyorsa onları yiyin hem fazla kilo almaktanda kaçınırsınız
Yesimalmila Htc123 sefan olsun bebisin iyi olsun kilo bu geldigi gibi gidèrde 😊 ben 38 deyim normalde hic yemeyecegim seyleri yiyorum 😊 sefasini sürüyorum hamileligin
Htc123 Yesimalmila yemekten de çekinmiyorum aslında yiyorum yemediğim zaman mide bulantım oluyor çok kötü oluyorm ama hamilelik ten sonra hepsi gidecek eski kiloma dönmem lazım🤦♀️ Yeterki bebişlerimiz sağlıklı olsun 😊😊
Varol Khmu 4 aylık hamileyim 2 kilo verdim hiç almadım ama zaten kilolu hamile kalmıştım almak doğum için iyi değil hem nefes almakta zor oluyo
DilarArslan Khmu 19 haftalığım hiç almadım henüz. 70le hamile kalıp ilk zamanlarda 5 kilo vermiştim şuan 68im.
deletedmom6295 DilarArslan 3 kilo almış oluyorsunuz bu durumda verilenlerde geri alınınca alınanlardan sayılıyor ☺️
Littlemisssunshine 38 haftalığım, 8.5 kilo aldım. 54.4 ile hamile kalmıştım şimdi 62.9 um. Hamileliğimin başındaki hedefime uygun gidiyorum;)
Kmercer Littlemisssunshine ben de 54.4 ile hamile kaldım , başlangıç aynı inş bitişim de size benzer ☺️☺️☺️
Sumeyyye Ben kıtlıkta gibi yediğim için 36 hafta 18 kilo 😂 6 kilo 9 kilo alanlar bi tartışabilirmiyiz ya🤔🤦🏼♀️😂😂😂
Esra___ Sumeyyye galiba en dobiş benim 37 haftada 22 kilo 🤦🏻♀️ Şurada 4-5 kilo yazanları gerçekten anlayamıyorum aç mı yaşıyorlar ya da ben insan değilim canavarım heralde 😂😂😂
Derya341986 Sumeyyye bende de öyle ben ağzıma yemek vurmazdım hamilelik öncesi şimdi furamuyorum yemek kokusu geldiği anda
Yagmur1991 Sumeyyye 17 ci haftama giricem yarim kilo bile almadim.alanlara yiyenlere imreniyorum engüzel iştahınız var ben etten balıktan tiksiniyorum anca eti dışardan belki yerim.istahim hala acilmadi
DemetAta Sumeyyye bende 78 le hamile kaldım şimdi 35 haftalıgız 95 kilo olmuşum doguma kadarda alıcam galiba çok yiyen biri degilim yediklerim bana yarıyo bebegim zayıfmış hayırlısı bakalım