GamzeVarol Htc123 benim 3. Gebeliğin dogumlardan sonrası aldığından fazlasını geri veriyorum o yüzden çok sıkıntı etmiyorum :)
Yesimalmila Htc123 sefan olsun bebisin iyi olsun kilo bu geldigi gibi gidèrde 😊 ben 38 deyim normalde hic yemeyecegim seyleri yiyorum 😊 sefasini sürüyorum hamileligin
Gozdee68 Htc123 😂😂 Bende ayni 34 hadtamdayim 16 kilo almisim hatta bide yuruyus yapiyorum her gun duzenli 👍🏻
Neseyakut Khmu 6 ayda 5 kilo almıştım çok fazla demişti doktor . Cok şaşırmıştım. Bu saatten sonra çok alacaksın dikkatli olmanız gerekiyor demişti. Şimdi 25+6 yim dikkat ettim yediklerime almadım henüz. Ama zorlanıyorum tabiki
Minnakkkk Neseyakut ne olursa 30 dan sonra oluyor canım 😀😀 ben 30 a kadar 4-5 kılo aldım oh ne güzel hıc almadım dıyorum suan 37 deyım 11 kılo aldım 🙈🙈🙈
Neseyakut Yaseminztrkzcan vücut yapıyor demek ki. Ama sizin gibi olanlar dogumdan sonra çok hızlı veriyorlar hemen
Yaseminztrkzcan Neseyakut yani bilemiyorum 56 kilo ile hamile kaldım 64 kilo oldum şuan 26+2 de inşallah Doğumdan sonra gider tek ümidim 🤗
Yesimalmila Khmu 38. hafta 10 kilo aldim ama bu 10 kilonun hepsinin 28. haftadan sonra almaya basladim. ama bana doktorum dediği ilk 6 ay birer kilo almak normal olan
Neseyakut Yesimalmila 11 kilo da çok iyi bence 😂 5 kilo dogumda versen 6 kilo da emzirirken 2 ayda gider diye umut ediyorum😆
Yesimalmila Neseyakut aynen bende toparlandiktan sonra cocugu uyutup evin icinde tepinmeyi planlıyorum 😆
SerSel Khmu 17 hafta olduk 1kilo alıp 1 kilo veriyorum 47 kilo ile 48 arasıyım hiç iştahım yok ve Dr um çok kızıyor😔Gebelik öncesinde 49 dum😊
Pinarrr56 SerSel bende 13 haftaligim hamile kaldığımda 50 idim şuan 44 kiloyum artık hastaneye yatiricak doktorum o sınırdayım yani😔
Derya341986 Yaseminztrkzcan bence fazla kilo alnlar yazmıyor ☺️ Ben 28+1 im 16 kilo aldım ama zayıf hamile kaldım
Ireem20 Derya341986 Ay ben valla 30 kilo almıştım 🤣 Hicte gocunmam. oglum 3 aylik nerdeyse 27 kilomu geri verdim 🤣👏
Ayseanne Ikiz gebelik 15 kilo aldim 35 gün oldu doğum yapali 13 kilosu gitti 2 kilosu kaldi oda göbecigim kaldi ☺😅
pitircikannesi1 Ayseanne kaç haftalık doğum yaptın acaba canım sezeryan mı oldu bide bende 18 haftalık ikiz gebeyim merak ediyorum 😊