elifcicek_07 yaa kıyamamm sana .
Benimde her sene kayınpederim organik tavuk diye tuttur bizde yılbaşı demek organik tavuk demek 3 5 gün önceden başlarım babamla uğraşmaya baba organik tavuk alda yiyek değişiklik olsun diye klasik 2 hafta önceden siparişini vermiş olur 😁😁😁😁😁