Yılbaşı günü kalabalık ortamlar a girmeyi sevmiyorum . Hem baştan sağma yapılıyormuş gibi geliyor hem de kalabalık ortamdan uzak durmak gerek bence . Bekar olsam belki farklı düşünebilirdim . Eşim işten geç çıkıyor evdeyiz pek bişe yapasımda yok aslında .