bademli_puding Deletedmom_85 plan yok hamilelikten dolayı bide salgına yakalandım zaten halsizim yemek bile hazırlayamam bişeylerde içemem yine hamilelikten dolayı 😂 bizde çay netflix keyfi yaparız başka yapacak bişey bulamadım fikirlere açığım 😂
Eldgrn Deletedmom_85 Şıklar çok Beşiktaşta Murat boz konseri var ya ona annemlere arkadaşlarımıza misafirliğe evde eşimle tek vakit geçirmek Bizde bilmiyoruz bunlardan biri olacak
Mustafayigitvebeytugannesi Deletedmom_85 2 çocukla birde karnimdakiyle salgın zamanı evde oturmak hatta çocuklara bakacak birini bulursam planım uyumak 😂😂
Deletedmom_85 [silindi] hahah klasik bizim de evde geçer herhalde pek kutlamıyoruz ya çekirdek kola film gecesi tadında geçer işte ☺️
boymomyz [silindi] Benimki de fabrikada çalışıyor gece vardiyasında , yaşadığım yerde ailemde yok kimsem yok 🙄 . Canları sağolsun napalım ☺️
-Nazlican35- Eldgrn hamile iseniz son baş başa yıl başınız bence baş başa güzel zman gecrimek daha iyi olur biz öyle yapicaz 🥰
[silindi] Deletedmom_85 hadi gene biraz insan yüzü görüyor eğlence görüyor adam ben tv karşısında pinekleyeceğim 😅 gögüsü seve seve gireriz artık yeni yıla 😅😅
Fatma63_41 Yılbaşı gecesi kayinbabamin ölüm yıl dönümü olduğu için esim genelde hep üzüntülü olur kuran filan okur genelde
Eldgrn Deletedmom_85 karar vermek sıkıntı ben eşimle konsere gitme taraftarıyım arkadaşlar illaki gelin diyor annemlerde geliriz diye bekliyor bir yanımız da evde miskinlik yapmak istiyor şaştık kaldık
Deletedmom_85 [silindi] amaan zaten kısacık sürüyor 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-0 yeni yıl tadaaaaa🎉 Kendimi motive etme şeklim jsjdj
Deletedmom_85 Eldgrn canınız neyi isterse artık öyle yaparsınız 😆 dur kız benimde aklıma eltimlerle takılmak geldi djjdjd bizde öyle bi ayar çekeriz belki jsjd
[silindi] Deletedmom_85 hahahhaha bende böle yapacağım tek başıma gerçi evde iki kedi var bide göbüşte var onlarla birlikte eğlenerek girmeye çalısıyım ne yapıyım 😅😅😅
Tugcelb Deletedmom_85 dünün aynısı zaten çokta şey yapmamak lazım😂 benimse arkadaşım gelecek şehir dışında yemek yeriz sohbet ederiz her zamanki gibi
Deletedmom_85 bebek_firarda hahaha 🤣 çok iyi ya en güzeli kız şey diyorlar bide yeni yıla nasıl girersen sene boyu onu yaparmışsın hurafe tabi de kdkd bol bol çay içersiniz artık 😬
Mustafayigitvebeytugannesi bebek_firarda geçen yıl ben yeni doğum yapmistim birazda rahatsızdim kayınvalidem bizdeydi. Ben eşime geçen yıl annen bizdeydi bu yıl da biz annemlere gidelim desem 3 çocukla oturdun onu mu düşündün der 😂😂
Eldgrn Deletedmom_85 yapın vallahi benim pek insanların içine karışasım gelmiyor bilmiyorum eşimle beraber tek geçirmek istiyorum ama gel gör işte anlat çevreye bunu
Tubatgn Deletedmom_85 Valla eşimin kuzeni ve nişanlısı bize gelecek koca göbeğim ile dışarı çıkamam zaten fiyatlar almış başını gidiyor🫠🫠 evde hazırlık ama şimdi öğrendim ki çok fazla kum döküyormuşum üroloji bölümüne gidiyorum yılbaşında yatıcam gibi 🥹
Deletedmom_85 Tubatgn aaayy iyi olmadı böylesi olsun cana gelmesin yat dinlen bol bol canım. Bebiş gelince uykuya hasret kalırsın zaten. Sakin bi bebek olursa istinai bi durum tabi 😬