Boss01 esimin en buyuk hayali zeynep adinda bir kiz cocugu ustelik 13 yasindan beri. Ben hic sorun etmedim hatta kararimiz evlatlik almakti , sevgiye ihtiyaclari var vs gibisinden dedik bir suru cocuga aile oluruz. Ben sadece o kisirim psikolojisinde benim hamile kalmamin yarattigi soku anlamakla yetindim. Cunku ben olsam direk suphelenirdim , ama esim benden suphelenmedi biraz mucizelere inaniyor. Hatta ben dna testinde israrci kaldim icine sinmez diye , bi dogdu kayinvalidem kayinbabam esim hatta ben bile sok olduk cunku kocami tekrar dogurdum djdmdk