Boss01 evet biz 1,5 yılda 5 tüp bebek yaptırdık. Ama şuan evladımı severken günde en az 2kez evlat isteyen herkese dua ediyorum. Doğuma girmeden önce 2 saat vaktim vardı ve hep dua ettim. O kadar iyi anlıyorum ki duygularınızı. Bizde pes eden hep eşim oldu, ayağa kaldıran umutlandıran ve asla umudunu kaybetmeyen ben oldum, ben çocuk için evlenmedim, Allah belki hiç evlat vermeyecek bu da sınavımız, biz mutlu olmaya bakalım dedim. Rabbim eğer vereceksen en hayırlı zamanda hayırlı ve sağlıklı evlat nasip et dedim, hakikaten öyle oldu . Hayatı paylaşmak için evlendik ve Allah duaların eninde sonunda karşılığını verir 🤲🏻 yaşadıklarımı anlatsam roman olur. Kısaca Allah öncelikle sağlık versin, hepsi bir şekilde ilerliyor ☺️ Rabbim sizin de evlat isteyen çabalayan herkesin yuvasını da evlatla müjdelesin 🤲🏻