Merhaba kızlar bende 20 haftalık hamileyim bugun kontrolüm vardı doktor plesantan biraz aşağıda gibi bunu söylemek icin erken ilerleyen haftalarda yukarıya cıkabilir dedi ama normal doğumu önermiyoruz böyle durumda fln dedi. Bende araştırdım intde hic güzle seyler yazmıyor psikolojim bozuldu anne icinde bebek icinde cok tehlikeli ölümle sonuclanır yazıyo çok korktum suan ins yukarı cıkar sezeryan olurum sorun değil ama ikimizde sağlıklı olalım yeterki