Mrvinl İş yapamıyorum maalesef 3, 4 kere anca yemek yapmışımdır 6,5 aylık olduk başta da düşük tehlikem vardı o zaman da sürekli yatıyordum lekelenme ve kanama oldu şimdi de bu sebepten dolayı yatıyorum bazen çok sancım oluyor bir şey olmasından korkuyorum açıkcası lavaboya her gittiğimde acaba leke var mı kan var mı diye tereddütle gidiyorum size de geçmiş olsun cevabınız için teşekkür ederim