Tamamen kapatıyor,31+3 de çok fazla kanamam oldu o zamana kadar hiç olmamıştı 2 gün hastanede kaldık serum ,kanı durdurucak iğneler,bebeğin akciğerleri için iğne vs. şimdide arada az az kanamam oluyor ilk kanamam olduğunda birkaç ev işi yapmıştım normalde hep yatmak gerekiyor şuanda sadece tuvalet için ayağa kalkıyorum aman dikkat edin yerden eğilip bişey bile alma dedi doktor