Ebruu123
Ben tıp fakültesinden memnunun canım. İstersen Prof doktorda seçebilirsin ama ben onu mantıksız buluyorum. Kendi kliniğine kontrole gidiyorsun. Tetkikler için tıp fakültesine yönlendiriyor seni çok mantıksız bir şey. Burada 3 doktor var hangisine denk gelirsen o seni görüyor. Zaten ellerinde bir dosyan var. Her şeyini takip ediyorlar. 12. Haftaya kadar jinekoloji bölümü bakıyor 12’den sonra gebe poliklinikte devam ediyorsun. 8’de muayene başlıyor. 12:00’a kadar. Öğleden sonra hep sonuç için geliyorsun hastaneye. Ben ikili testimide detaylımıda tıp fakültesinde yaptırdım. Çokta memnun kaldım ve uzun sürdü. Tek eksisi usg çıktısı alamıyorsun sadece detaylıda veriyor. Birde eşleri almıyorlar içeri. Önce internet sitelerinden ya da telefondan randevu alıyorsun. Daha sonra doktorlar veriyor randevuyu.