Hazalbalci bemim daha önce doğum tecrübem olmadı özel takipliyim ama ablam devlette abimin eşi özelde doğum yaptı. Manevi olarak kesinlikle özel. İlgi,alaka,anlayış ve özel hissetme açısından. İnsan o can havliyle rahat hissetmek destek almak istiyor özelde tekli odalar, ebeler sık sık gelip ilgileniyor hamilelik sürecinde doktorun ilgili ve her an ulaşabilme gibi şansları var. Devlette araştırma ve üniversite hastanelerinde kim denk gelirse doğumuna o giriyor, ebeler biraz sıkkın bunalmış rastgele bakıyor ve sen gibi birçok hasta olduğu için hızlı hareket ediyor canın yanmış bi ihtiyacın varmış vs çok ilgilenilmiyor.. tabii ki her devlet için geçerli değildir ama çok nadir olmuştur devlet için iyi duyduğum şeyler malesef. Beni biraz maddi olarak zorlasa da özele gidiyorum çok memnunum