Merveneg işte benimde anlatmak istediğim bu, devlet hastanelerinde o yataklar kan idrar iğrenç sağlam girip sağlam çıkmak çok zor devletteki doktorlarım özele geçti ona gidiyorum doktorlarım için hastaneyi bile görmüyordum ama doktorlar çıkınca bıraktım, sözde doçent bi doktora gittim devlette bana serklaj yapma dedi iyiki yapmışım serklaj yapmama rağmen o hafta hunileşmem oldu