Sibeldamla Halimee1634 korkma Allah’a sığın. Birde sona doğru ıkınırken büyük tuvaletini yapar gibi ıkın
1aysekaplan Halimee1634 sancım var canım ama çok şiddetli değil orta halli ama ağrın çok çıkmış assadaki dağ gibi olanlar sendeki ağrı oluyor
Halimee1634 1aysekaplan tekrar nstye girdim ama çıkmadı sanci çok garip ya 😪 ben adet ağrısı gibi ağrı hissediyordum nstdeyken
Mervesya Halimee1634 oglen nst cekilirken agriyi hissediyomuydun canm bazen cihazi koyduklari yerlede cikmayabiliyor
Halimee1634 Mervesya evet yine ağrıyı hissediyordum ama çıkmadı bence koydukları yerde çıkmadı çünkü sabitlemediler elimle desteklememi istediler
Sibeldamla Bende sancımı bekliyorum yoruldum artık en son gelmezse pazartesi suni sancıyla deneyecez.inşallah kendi sancım gelir