1aysekaplan Halimee1634 sancım var canım ama çok şiddetli değil orta halli ama ağrın çok çıkmış assadaki dağ gibi olanlar sendeki ağrı oluyor
Halimee1634 Mervesya hafif hafif hissediyorum öğleden sonra yeniden gel çekelim dedi ama akşama doğru gitsem sıkıntı olur mu ki
Mervesya Halimee1634 nasil bir agri peki adet agrisi gibi mi yoksa karnin tas gibimi oluyo canim ? Dakikalari tut eger hissediyorsan her geldiğinde yaz kenara mutlaka dakikasina gore gidersin hastaneye
Halimee1634 Mervesya evet adet ağrısı gibi ama bacak arasındaki kemiklerinde ağrıyor 🥺birde karnım sert aynen öğleden sonra gel dedi tekrar nst çekelim bakalım inşallah sağlıkla gelsin minik kızım
Babyy07 Halimee1634 30+3um benimde erken doğum riskim var dediginiz gibi bacak aramdaki kemiklerim batiyor yatarken yururken fln normaldir diye dusunuyodum
Sibeldamla Hadi bakalım sancın çıkmış açılmanda kolay olur inşallah. Allah kimseyi darda koymasın kaç haftalıksın
Sibeldamla Halimee1634 korkma Allah’a sığın. Birde sona doğru ıkınırken büyük tuvaletini yapar gibi ıkın