Mustafayigitvebeytugannesi Prenses34_annesi işte bir ümit 😂 neyse kız hayalim daha suya düşmedi doğana kdar ümidim var olmadı dördüncü de besincide denerim şansımı az da 😂😂😂
Prenses34_annesi Mustafayigitvebeytugannesi helal olsun bu cesaretten Ben de istiyorum 4 5 düşünen güçlü bir anne 😂
Prenses34_annesi Senoss48 doğrudur canım benim doktordan doktora da değişebiliyor yani çok farklılık gösterebiliyor ama ben genelde o haftalarda duyduğum için erken geldi biraz bana ama mutlaka doktorunun bir bildiği vardır 🥰
Mustafayigitvebeytugannesi Prenses34_annesi hahaa Allah herkese nasip etsin aynı cesarette olmayı 😂😂😂😂😂
Prenses34_annesi Mustafayigitvebeytugannesi amin inşallah sen profiline fotoğraf mı koydun sanki seninle daha önce postlarda konuşmuşuz gibi hatırlıyorum 😂
Mustafayigitvebeytugannesi Prenses34_annesi evet canım ogullarimin resmi 😂😂 konuşmuştuk aynen bende sen öyle diyince farkına vardım tanıdım seni 😂
Bebisinannesi23 Prenses34_annesi ayy çok doğru söylüyorsun. Bu sene gerçekten keyifleri yerinde bebişlerin. Çevremde herkes 9 a girdiysen her an bekle doğumu kızlar durmaz ,gününü tamamlamaz filan dediler ama külliyen yalan çıktı . 😂
busragundogan3437 Prenses34_annesi benide haber dar et canım benim sancim vardı gittim ben şuanda yatiyorum kanam filan olmuştu acilden girdim 2 gün önce rahim ağzında oynama varmış açılmaya hazir bekliyor
Prenses34_annesi busragundogan3437 aaa o senmiydin kız yoksa ben nst ye girmek için geldiysim ebe yardımcısı dedi bir hastanın kanaması vs var diye çok üzülmüştüm dua ettim valla
busragundogan3437 Prenses34_annesi yok aşkım benim 2 3 gun oluyor ben hastaneye gideli alttan baktılar nst bağladılar hafif sancı çıktı
Prenses34_annesi busragundogan3437 sen kaç gibi geldin hastaneye geldiysen belki gözüm görmüştür seni😂
Aleynaerayy22 Prenses34_annesi bizimde bugün kontrolümüz vardı 37+5 olduk ama kilo almamış sadece 54 gr almış bu hafta 10 gün geriden geliyo normal yinede minyon olucak dedi ama boyuda aynı kalmış korkuyorum duzelirmi acaba haftaya 😞
Prenses34_annesi Aleynaerayy22 düzelir canım mutlaka canını sıkma beni mide 10 gün önden gidiyor gayet normal dedi doktorum 🥰