Prenses34_annesi busragundogan3437 sen kaç gibi geldin hastaneye geldiysen belki gözüm görmüştür seni😂
Prenses34_annesi Aleynaerayy22 düzelir canım mutlaka canını sıkma beni mide 10 gün önden gidiyor gayet normal dedi doktorum 🥰
Prenses34_annesi Boncukveannsi normal cnm zaten sonlara doğru iyice alıyorlar Bir de bizimkisi 10 gün önde sen düşün 😂 tombik hanım bugün çok güzel poz verdi zaten doktora
Prenses34_annesi Boncukveannsi kız bir ara benimkide öyleydi yani habire bir yan duruyor yüzü gözüküyor ama netlemiyor kendini muayene 15 günde bire düştüğü için ilkine eşim ikincisine annemle gittim ananesini gördü diye gösterdi herhalde kendisini😂
Prenses34_annesi Boncukveannsi bizim hanım çok nazlı 😂😂 tombik köftem artık doktor bile dayanamıyor saklama da yanaklarını görelim diyor görünce de çocuğumu yiyesi geliyor 😂