Bende bugün kızımı gördüm 28+3 gözükmesi gerekirken 27+3 gözüktü 1 hafta geriye düşmüş doktor çok önemli bi gerilik değil güzel beslen dedi 1107 gram şuan zayıf minyon bir bebiş dedi zaten ben zayıfım karnımda çok yok muhtemelen 2. 600 ile 3 gram arası doğar dedi normal doğum olabilir ilerleyen haftalarda egzersiz vercem dedi tabi çatı muayenesinede bakcakmış 32 haftalıkken tekrar gitcez 😊🙏💗