Seda47_ balcalı hastanesnde mete sucuya gidiyorum muayene 240 sezeryan ücreti de 2,5 normal doğum 4,5 ama yılbaşından sonra zamlanacakmış ben de doğum için kararsızım balcalı da yapıp yapmamakta doktor çok iyi ama hastane korkutuyor .Özel odalar var bi de vip odalar var doğumdan sonra kalmak için onlarında ücreti özel oda geceliği 200 dediler vip odalar da gece ücreti 500